Až 70% snížení nákladů + zprofesionalizování spotřeby = MLM s produktem "nutné výdaje domácnosti"

 

Za dob reálného socialismu byl v každé vesnici krámek a ve městech samoobsluhy, do kterých se chodilo denně. Proč? Protože tam měli zboží, které lidi kupovali, protože ho potřebovali.

Po roce 1989 se stalo asi následující. Co Vás napadne, když se řekne Zlatý důl. Napadne Vás Aljaška? Mě to také napadlo. Pak mi muj kolega ukázal i druhý pohled. Představte si, že naše domácnost je taky Zlatý důl. Každá rodina má určitou sumu peněz, kterou vydělá. A teď co s ní?

Za něco člověk koupí jídlo, pití, nějakou drogérii, oblečení, telefonní minuty, energie, prostě to, co potřebuje. Za něco koupí věci zbytné, jako je příklad kino, zábava a něco uspoří. Každá rodina má ten poměr jiný. Říká se tomu že si kupuje pasiva. Koupit to musí, aby mohl žít. A proto vznikly supermarkety a hypermarkety a další firmy. A nabídli lepší ceny a více zboží na jednom místě. A co my, normální lidi. S vidinou nějaké úspory jsme přestali chodit do samoobsluh a krámků a brali útokem hypermarkety.

Myslíte si, že na tom někdo vydělal peníze???  Můžete si být jistí, že ano. A mraky peněz. Protože někdo zjistil, kde se ukrývá zlato !!!

A co když člověk nemá peníze na svá pasiva? Půjčí si peníze a tím se náklady na "život" ještě zvyšují.

Takže naše rodiny vlastnící "zlatý důl" vytěžují společnosti zajišťující prodej nezbytných i zbytných potřeb. Samozřejmě do těchto vybíračů zlata patří i banky!!!

A profitují z našeho "zlatého dolu."  Pokud se najde někdo, kdo svým zbožím nebo službou dovede uspokojit potřeby lidí, vydělá velkou sumu peněz. Máme nápad, jak z našeho "zlatého dolu" můžeme profitovat my sami.

 

Je to hrozně jednoduché.

Když už jsme jednou změnili způsob nákupu zboží, můžeme se o to pokusit znovu.  Dobře, ale co z toho budeme mít???

Jak jsem již uvedl, hlavní věc, pro kterou jsme ochotní něco změnit je cena zboží a služeb. Když změníme místo nákupu, můžeme uspořit, snížit náklad na chod domácnosti až 70% z ceny. To už je zajímavá změna že?

Další věc je to, že se nebudeme muset tlačit v obchodě fyzicky, ale sednem v klidu u sebe v pokoji k počítači a najdem to, co potřebujem, zaškrtnem políčko koupit, a objednávka, kterou jsme odeslali nám přijde až domu. My tomu říkáme nákup v trenkách.

 

A víte, jaká myšlenka je ještě lepší?

všechny myšlenky jsou podrobně rozepsány v knížce

 

Rozepsaná myšlenka je i na Facebooku. Je na stránce Profesionální spotřebitelství

DŮLEŽITÉ!!!  Stránku na FB a její informace čtěte odspoda, aby Vám to dávalo smysl.

 

Co můžeme koupit? NUTNÉ VÝDAJE DOMÁCNOSTI

 

Zboží Služby
  • Alkoholické nápoje, vína
  • Čaje
  • Drogerie
  • Vitamíny, potr.doplňky
  • Čokolády
  • Džusy
  • Filtrační konvice
  • Energetické nápoje  NOVÉ!!!
  • Hygiena toalet
  • Hygiena v kanceláři
  • Káva
  • Ke kávě a čaji (výrobky  biopekárny)
  • Koše
  • Krémy
  • Ledové čaje
  • Limonády
  • Nádobí a prostírání, Nože a nůžky
  • Osvěžovače vzduchu
  • plánovací systémy pro manažery
  • sport prádlo, termoprádlo
  • mobily, mp3,gps,
  • digitální foto
  • televize,audio
  • počítače a příslušenství
  • bílá technika
  • malé domácí spotřebiče
  • dům, zahrada, krmivo pro zvířata
  • sport, outdoor
  • parfémy hodinky, kosmetika
  • zábava pro děti,potřeby pro batolata    
  • nábytek a svítidla
  • Pro provoz kanceláře
  • Sáčky a pytle do košů
  • Sirupy
  • Sušenky
  • Úklidové pomůcky
  • Vody, vodní filtr
  • Levná bazénová chemie
  • módní doplňky (... kravaty ... )
  • kufry a kabelky
  • gastrovybavení
  • popcorn
  • telefonní minuty nejlevnější na trhu, náš systém je větším korporátním zákazníkem O2 než ČEZ. Jsme největší.
  • odběr levnějších energií (el+plyn) Náš systém nic netají, jednáme se zákazníky na rovinu. Nic ukryto v malých písmenech
  • nákup všeho, co se prodává u benzínových čerpadel přes platební kartu
  • jednání o nabídce pojištění vozidel